Lokaina: Ua talosagaina e le HC ia Maha e tali i se talosaga a le solosolo solofanua

Mumbai, Me 29 (PTI) O le faamasinoga maualuga a Bombay i le Aso Faraile, na faatonuina ai le malo o Maharashtra e tali atu i le talosaga o loo sailia se faʻatonuga e faʻailoa ai solosolo mama o se oloa taua ma mo a latou sapalai i fafine matitiva ma le le tagolima i le lotolotoi o le COVID-19.

O le talosaga na faaulu e tamaiti aoga o Nikita Gore ma Vaishnavi Gholave, na laga ai popolega i le ogatotonu ma le malo o le malo e le o faaaogaina le puleaina o le mama o le soifua maloloina.

"O malo tutotonu ma le setete e leʻi gauai atu i le faʻatinoina lelei o le faʻatonutonuina o le soifua maloloina o le palapala, e aofia ai le mauaina o le malamalamaaga ma le faʻamatalaga i le saogalemu o le paʻu, saogalemu maʻi taimi, vai ma le tumama, ma isi mea," o le tala lea.

Na fai mai le tagi, ona o le mafuta o le COVID-19 ma le taimi ua uma ona loka ai, o le tele o tagata malaga, o tagata faigaluega e tatau ona totogi, ma tagata matitiva, e aofia ai tamaiti, teineiti talavou ma fafine, na tigaina.

"A o fesoasoani le Nofoaga tutotonu ma le malo i nei tagata i mea taua, na latou le mafai ona tausia teine ​​ma fafine e ala i le le tuuina atu o mea e faʻaaoga a le soifua maloloina o le palapala, pei o solosolo ma isi nofoaga faʻafomaʻi," o le tala lea a le talosaga.

O le aioiga fai mai fafine alu i le palapala masina uma ma i isi e faʻatautaia i se auala faʻapena, o mea faʻavae e pei o le fasimoli, vai ma le faʻamaloloina o mea e tatau ona faia, ma afai e le maua, ona o le a taitai atu ai i siama siama i totonu o le urinary auala ma le toe gaosia o le tino.

O le talosaga sa taumafai ai le faamasinoga e faatonu le malo ma isi pulega ina ia mautinoa le maua fua o solosolo mama, faleuila ma fale faafomai i tamaitai matitiva ma le tagolima i le taimi loka.

Na talosagaina e le talosaga le sapalaiina ma le tufatufaina o solosolo i lalo o le Public Distribution System e tutusa ma isi oloa taua, i tagata le tagolima, pe a le maua fua, ona maua lea i se tau taugofie ma talafeagai.

O le vaega o le faamasinoga o le Faamasino Sili Dipankar Datta ma le Faamasino KK Tated i le Aso Faraile na faatonuina le malo o le malo e tali mai i le talosaga ma lafoina mo mo nisi faamasinoga i le vaiaso fou. PTI SP BNM BNM

Aveesea: O lenei tala e lei teuteuina e le Outlook Staff ma e otometi lava ona faia mai news news feeds. Punavai: PTI


Taimi Post: Jun-03-2020