O le a le mea e faʻaaoga ai Lau fanau i lalo o pepe

O le a le mea e faʻaaoga ai se vailaʻau moʻi

31OXodxFtEL._SL500_AC_SS350_

O nisi tina latou te leʻi faʻaaogaina le urine pad, ma latou te le iloa le mea e faʻaaoga ai se pes urine. O le mea moni, talu mai le tamaititi ua fanau mai, o le urine pad e mafai ona faʻaaogaina seʻia oʻo le tamaititi i le 2 poʻo le 3 tausaga le matua ina ua le toe susu lona moega.

E leʻo ni ie mo popo. La latou galuega autu o le faʻaesea lea o feʻau. A fesuiaʻi ie popo, e tuʻuina i le va o le PP ma le ie e faʻamama ai e le susu le mea e fai ai le taʻele poʻo le palapala. Mea e faʻaaoga ai se mea e fai i totonu, E faʻaaoga e le urine pad se vaega o le ie vaivai e pei o le cotton, e faʻafaigofie ai ona ulufale le vai i totonu o le vaega faʻamalosi, ma atili lelei ai le pepe.

E masani a o moe lau pepe i le moega, 'aua le tuʻu i lalo o le pusi se mea manava faʻapipiʻi. E faʻaoga le kesi o le kesi, pe a sui e le pepe le palapala.

621

pexels-photo-3875088

E tatau ona solo le ie ole palu?

Mo pepe, 'ai, inu ma moe o le faʻamuamua. I le tele o mea, e tatau i tina ona utagia faʻapitoa ola oloa tausi o le pepe, aua e latalata i le paʻu ole pepe. E mafai lava ona tapena le fasimoli. A suia e le pepe ni ie, e mafai ona tuʻuina i lalo o lona pu. Ile tulaga ole feau ile taimi nei, e le aoga pe a leai se palapala.

51wuNE6w1LL

E tele faʻamanuiaga o loʻo faʻaalu alofaina, o le sili ona taua o le fesoasoani i tina e faʻaititia le avega, ina neʻi faʻatopetope tina i le taimi e susu ai pe le susu le pepe. E faʻaosoina le pepe ile 5-20 taimi i le aso, ma o le a faʻaavanoa le taimi pe a fua i le lapoʻa o le pepe. A tausi e tina a latou pepe, e masani ona latou popole i le 'ai ma le inu a le pepe. O loʻo faʻalavelave.

Masani urinal pads e mafai ona lelei faanatinati, ae masani ona feagai ma le faafitauli o le fufuluina. E le manaʻomia le fufuluina o le pulu o le urosa, pe a faʻaaogaina, ma mafai ona vave mitiia e faʻamautinoa ai ua mamago le pu o le pepe. E manaʻomia le faʻatau atu o alofilima.

$_10


Taimi Post: Me-21-2020